Πώς να δημιουργήσετε ένα gig στο GigLancer;

Έφτασε η ώρα. Έχετε εγγραφεί στο Giglancer, έχετε διαβάσει τις ενότητες “Πώς λειτουργεί” και “Πώς να γίνετε ένας giglancer”, τους "όρους χρήσης" και την "πολιτική απορρήτου" (εάν δεν έχετε διαβάσει τίποτα από αυτά, παρακαλώ να το κάνετε πριν συνεχίσετε με το υπόλοιπο άρθρο), έχετε δει gigs άλλων χρηστών και τώρα….. τι; Λοιπόν, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε το πρώτο σας gig. Ωστόσο, μπορεί να νιώσετε λίγο χαμένος όταν πρόκειται να δημιουργήσετε το gig σας, για αυτό είμαστε εδώ να σας παρέχουμε τις κατάλληλές γνώσεις. Θα σας καθοδηγήσουμε βήμα βήμα, και αφού δημιουργήσετε μερικά gig, θα γίνεται ένας επαγγελματίας giglancer ( έτσι θα σας αποκαλούμε απο εδώ και στο εξής) σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αν αντιμετωπίσετε δυσκολίες ή θέλετε να μάθετε πώς γίνεται ένα gig σωστά, τότε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο gig μας "Θα δημιουργήσουμε το gig σας τονίζοντας τα δυνατά του χαρακτηριστικά". Επιπλέον, μπορείτε να συμβουλευτείτε αυτό το άρθρο ανά πάσα στιγμή αν πατήσετε το σύνδεσμο "Βοήθεια" στη γωνία πάνω αριστερά της "Επισκόπησης".

 

 

Βήμα 1: Επισκόπηση

 

Αφού συνδεθείτε ανακατευθύνεστε στο “Dashboard”, τη σελίδα μέσα από την οποία μπορείτε να έχετε τον έλεγχο των gigs σας και να δείτε τις παραγγελίες σας. Θα βρείτε τέσσερα κουμπιά, από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε το “Ξεκινήστε νέο gig”.

 

Θα βρεθείτε στο αρχικό βήμα της διαδικασίας. Θα πρέπει να συμπληρώσετε τον τίτλο του gig. Στην συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε την γλώσσα ή τις γλώσσες (Αγγλικά και/ ή Ελληνικά) στις οποίες το gig σας θα εμφανίζονται, κατηγορία και υποκατηγορία της υπηρεσίας και των πακέτων (μπορείτε να προσθέσετε 1 ή 3 πακέτα, αλλά τα περισσότερα είναι πάντα καλύτερα).

Μόλις συμπληρώσετε αυτές τις πληροφορίες, θα ανακατευθυνθείτε στην σελίδα “Περίληψη”. Σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να συμπληρώσετε το gig σας και στις δύο γλώσσες αν έχετε επιλέξει να εμφανίζεται και στα ελληνικά και στα αγγλικά. 

Αφού γράψετε την περιγραφή του gig, θα πρέπει να επιλέξετε τις κατάλληλες λέξεις- κλειδιά. Οι λέξεις- κλειδιά κατέχουν ιδιαίτερη σημασία στην δημιουργία του gig καθώς έτσι οι πελάτες θα μπορούν να σας εντοπίσουν όταν αναζητούν τις υπηρεσίες σας. Εάν θέλετε σε αυτό το βήμα μπορείτε να αλλάξετε την κατηγορία του gig σας.

Επίσης, το ξέρατε ότι μπορείτε να δημιουργήσετε gigs που διαρκούν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, όπως αυτά που προσφέρουν υπηρεσίες σε έκπτωση; Για αυτό προσφέρουμε τη λειτουργία "Λήξη gig", μέσα από την οποία μπορείτε να διαλέξετε "Ποτε αν  θέλετε να διαρκέσει το gig σας για πολύ καιρό.

  "Μετά από ορισμένες μέρες" αν θέλετε να διαρκέσει το gig για συγκεκριμένες μέρες συμπληρώνετε το κενό.

 

 

και "Μετά από ορισμένες πωλήσεις" αν θέλετε να ισχύει για τον αριθμό των πωλήσεων που θέτετε.   

 

Βήμα 2: Πακέτα

 

Σε αυτό το σημείο, ήρθε η ώρα να αφήσετε την φαντασία σας ελεύθερη για την δημιουργία των πακέτων σας. Εάν έχετε επιλέξει τρία πακέτα, θα σας εμφανίσει τις επιλογές Basic, Standard and Premium.

 

Aλλιώς θα μπορείτε να δείτε μόνο την επιλογή Basic.

 

Όπως μπορείτε να δείτε, δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο όριο στην τιμή, οπότε μπορείτε να πληκτρολογήσετε το ποσό που θέλετε. Προτείνουμε να θέσετε αρχικά μια χαμηλή τιμή για την υπηρεσία σας, ώστε να προσελκύσετε πελάτες για να τη δοκιμάσουν. Από εκεί μπορείτε να ορίσετε ανά πάσα στιγμή όποια τιμή θέλετε για κάθε πακέτο, ενημερώνοντας το gig σας. Κάθε πακέτο θα πρέπει να έχει και την ανάλογη ονομασία και να περιλαμβάνει μια περιγραφή των υπηρεσιών που προσφέρονται σε καθένα από αυτά. Στην “Τιμή” θα ορίσετε τις τιμές που θέλετε. Στο τμήμα “Τιμή ανά”, θα πρέπει να ορίσετε τον παράγοντα που καθορίζεται από την τιμή (π. χ. Σελίδα), ενώ στην “Ελάχιστη παραγγελία”, πρέπει να ορίσετε την ελάχιστη ποσότητα που οφείλει να παραγγείλει ο αγοραστής. Να θυμάστε ότι μπορείτε να αλλάξετε αυτές τις παραμέτρους ανά πάσα στιγμή στο dashboard επιλέγοντας το εικονίδιο με το μολύβι δίπλα στο gig σας.

 Να θυμάστε ότι μπορείτε να τις αλλάξετε όποτε θελήσετε επιλέγοντας το εικονίδιο με το μολύβι δίπλα στο gig σας στο dashboard.

 

Αφού ρυθμίσετε τα πακέτα Basic, Standard και Premium με το κατάλληλο όνομα, την ανάλογη περιγραφή και την τιμή, θα δείτε τη στήλη "Συνεργάτες". Στην ερώτηση “Να επιτραπεί σε άλλα άτομα να πουλήσουν το gig σας και να κερδίσουν κάποιο ποσοστό;” επιλέγετε “Ναι” και ορίζετε το ποσοστό που θα λαμβάνει από τα κέρδη σας όποιος κοινοποιεί το gig (προτείνουμε ένα ποσοστό 5-10%). Στο ίδιο το gig σας, κάτω από τα δεδομένα σας θα εμφανίζεται η στήλη “Κοινοποιήστε το Gig μου και κερδίστε (το ποσοστό που ορίσατε)” και από κάτω ο σύνδεσμος τον οποίο θα χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης για να μοιραστεί το gig σας. Μόλις το κοινοποιήσουν, θα αποκτήσουν το ποσοστό που προσφέρατε από το εισόδημά σας. 

 

Βήμα 3: Πληροφορίες

 

Αυτό είναι ένα σημαντικό στάδιο της διαδικασίας, καθώς θα προσθέσετε τις απαραίτητες πληροφορίες για το gig, έτσι επιλέξτε το κουμπί “Πληροφορίες”.

Μπορεί να αισθανθείτε λίγο χαμένος όταν φτάσετε στο σημείο που θα πρέπει να προσθέσετε περισσότερες πληροφορίες για το gig σας, έτσι είμαστε εδώ για να σας βοήθησουμε. Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι ο αριθμός των αλλαγών που προσφέρεται σε κάθε πακέτο, καθώς καθέ δημιουργική δουλειά, μπορεί να απαιτεί μερικές αλλαγές για να ταιριάζει με τις ανάγκες των πελατών. Μπορείτε ακόμα να προσθέσετε μερικές παραπάνω λεπτομέρειες για το gig σας, όπως τις γλώσσες στις οποίες θα γράψετε μια ιστορία ή τον τύπο των αρχειών κειμένου που μπορείτε να δώσετε. Και φυσικά, μην παραλείψετε να αναφέρετε τον χρόνο παράδοσης μιας εργασίας, καθώς η τήρησή του αποτελεί σημαντικό κριτήριο για την αξιοπιστία σας, σε συνδυασμό με την ποιότητα του έργου σας.

 

 

Βήμα 4: Παράδοση

 

Στο στάδιο αυτό γράφετε το μήνυμα που θέλετε να σταλεί στον αγοραστή όταν παραγγέλνει το gig σας. Μπορείτε να είστε όσο δημιουργικοί θέλετε, αρκεί να ευχαριστήσετε με τον τρόπο σας τον αγοραστή που σας εμπιστεύτηκε και προτίμησε τις υπηρεσίες σας. Το μήνυμά σας μπορεί να είναι γραμμένο ταυτόχρονα και σε Ελληνικά και σε Αγγλικά. Ένα απλό “ευχαριστούμε για την παραγγελία σας” μπορεί να κάνει θαύματα.

 

Βήμα 5: Gig extras

 

Σε αυτό το στάδιο θα προσθέσετε άλλες υπηρεσίες που σκοπεύετε να προσφέρετε. Τώρα επιλέξτε το κουμπί “ Προσθήκη έξτρα τιμής”. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείτε να παρουσιάσετε περισσότερες υπηρεσίες στον κόσμο. Μην διστάσετε να τις προσθέσετε, καθώς προσελκύουν την προσοχή ενός ευρύτερου κοινού στις υπηρεσίες σας. Μερικές προτάσεις για έξτρα gigs μπορεί να είναι: οποιέσδηποτε υπηρεσίες που παρέχονται νώριτερα από το προκαθορισμένο χρόνικο πλαίσιο που αναγράφεται στα πακέτα ή οποιαδήποτε επιπρόσθετη υπηρεσία που δεν αναγράφεται πουθενά. Αυτές οι υπηρεσίες προσφέρονται με ένα παραπάνω κόστος και μπορεί να αποτελούν μια εξαιρετική ευκαιρία για εσάς να αναδείξετε τις ικανότητες σας πέρα από αυτές που ηδη παρέχετε μέσω των gig σας.

 

Βήμα 6: Εικόνες

 

Τώρα ήρθε η σειρά των φωτογραφιών και των βίντεο. Εάν είστε ένας καλλιτέχνης και θέλετε να αναδείξετε την δουλειά σας, αυτή είναι η ώρα, καθώς μπορείτε να ανεβάσετε εικόνες απο τις δημιουργίες σας και να κάνετε τους άνθρωπους να προσέξουν τα ταλέντα σας. Επίσης, μπορείτε να ενισχύσετε την προβολή του gig σας προσθέτοντας ένα βίντεο στο οποίο θα παρουσιάζετε το gig σας. Τα βίντεο θεώρουνται ένα από τα καλύτερα εργαλεία του μαρκετινγκ και μπορούν να προσδώσουν ένα πιο προσωπικό τόνο στο gig σας. Πρώτα θα πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί “Επιλέξτε εικόνα” για να επιλέξετε εκείνη που θα εμφανίζεται ώς κύρια εικόνα του gig σας. Εάν θέλετε να προσθέσετε περισσότερες ( κάτι το οποίο σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα), τότε θα πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί “επιλέξτε εικόνα” στην δεύτερη σειρά και μετά να ανεβάσετε όσες φωτογραφίες θέλετε.

 

Τώρα μπορείτε να κάνετε κλικ στο “Προσθήκη Βίντεο”.

Το κουμπί “ Συνέχεια” θα σας οδηγήσει στο επόμενο βήμα: τις συχνές ερωτήσεις.

 

Βήμα 7: Συχνές Ερωτήσεις

 

Ήρθε η ώρα για τις ερωτήσεις. Οι Συχνές ερωτήσεις είναι πιο σημαντικές απο ότι οι περισσότεροι άνθρωποι συνειδητοποιούν. Σε κάθε είδος προιόντος ή υπηρεσίας, είναι αναπόφευκτο οτι πολλές ερωτήσεις θα προκύψουν, καθώς οι πελάτες προσπαθούν να καταλάβουν πως ακριβώς λειτουργεί το Giglancer και τα gigs και τι προσφέρετε. Συνεπώς το κομμάτι με τις ερωτήσεις απομακρύνει κάθε αμφιβολία και δημιουργεί εμπιστοσύνη ανάμεσα σε εσάς και στους επικείμενους πελάτες. Η ενότητα με τις συχνές ερωτήσεις πρέπει να είναι κατανοητή, για αυτό προσπαθήστε να σκεφτείτε σαν υποψήφιος πελάτης όταν δημιουργείτε το gig σας και δείτε τι χρειάζεται να διευκρινιστεί. Το κουμπί “Προσθήκη Ερωτήσεων είναι αυτό που θα χρησιμοποιήσετε για να εισάγετε τις ερωτήσεις σας.

 

Βήμα 8: Υποβολή

 

Τώρα μπορείτε να δείτε το gig που δημιουργήσατε όπως θα εμφανίζεται στο Giglancer σε προεπισκόπηση, πριν συνεχίσετε και το δημοσιεύσατε. Εάν παρατηρήσετε κάτι που χρήζει βελτιώσης, τότε μπορείτε εύκολα να πάτε σε ένα απο τα προήγουμενα βήματα επιλέγοντας τους κύκλους στην κορυφή της σελίδας που αντιστοιχούν σε κάθε στάδιο της διαδικασίας. Αφού ελέγξετε τις λεπτομέρειες και είστε σίγουρος ότι όλα είναι σωστά, μπορείτε να επιλέξετε την “Συνέχεια”. Συγχαρητηρία, μόλις δημιουργήσατε το πρώτο gig και έχετε επισήμως γίνει ένας giglancer.

 

 

 

Καλώς ήρθατε στο κόσμο του Giglancer. Ελπίζουμε ότι αυτός ο οδηγός ήταν αρκετά κατανοητός για εσάς ώστε να δημιουργήσετε τα gig σας.

Συγχαρητήρια. Έχετε μόλις ανεβάσει το πρώτο σας gig. Αναμφισβήτα είστε ένα βήμα πιο κοντά στο να πραγματοποιήσετε τους στόχους σας αλλά υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να γίνουν πρώτα. Παρακαλώ κοιτάξτε το άρθρο μας: "Πώς να προωθήσετε το gig σας;" για περισσότερες λεπτομέρειες. 

 

 

Με την χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε την χρήση των cookies, Πολιτική απορρήτουκαι τους όρους της υπηρεσίας . Περισσότερες πληροφορίες γιατα cookies