Τα κουπόνια στο GigLancer

Αναμφίβολα, το GigLancer διαθέτει πολλές λειτουργίες που κάνουν πιο εύκολη τη ζωή οποιουδήποτε σκοπεύει να προσφέρει τις υπηρεσίες του, από τη διαδικασία δημοιουργίας ενός gig μέχρι και την προώθησή του. Ένας πολύ καλός τρόπος για να δώσετε μια γερή ενίσχυση στο gig σας είναι να προσθέσετε ένα κουπόνι σε αυτό. Εκτός από την παροχή κουπονιών, διαθέτουμε και ένα σύστημα προώθησης του gig σας μέσω συνεργατών, για το οποίο μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο άρθρο "Πώς λειτουργεί το σύστημα συνεργατών στο Giglancer;". Θα σας δείξουμε τώρα πώς δημιουργείτε κουπόνια.

Διαδικασία δημιουργίας ενός κουπονιού

 

Λόγω της σημασίας των κουπονιών ως μέσου προώθησης του gig και των υπηρεσιών σας γενικότερα, κάναμε απλή την πρόσβαση σε αυτή τη λειτουργία. Μόλις συνδέεστε, πηγαίνετε αυτόματα στο dashboard.

Στην αριστερή πλευρά της σελίδας, θα δείτε το μενού. Μόλις κάνετε κλικ στη στήλη Giglancer, μπορείτε να επιλέξετε τη λειτουργία “Κουπόνια”.

Θα δείτε τη στήλη “Διαχείριση κουπονιών”, η οποία θα είναι άδεια αν φτιάχνετε κουπόνια για πρώτη φορά. Φυσικά, δεν είναι δυνατόν να μη δείτε το πορτοκαλί κουμπί “Δημιουργία κουπονιού”, το οποίο θα σας οδηγήσει στη διαδικασία δημιουργίας.

 

Πριν κάνετε οτιδήποτε, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε ανεβάσει ένα gig, καθώς το πρώτο βήμα είναι να επιλέξετε το gig για το οποίο θέλετε να δημιουργήσετε ένα κουπόνι.

Το επόμενο βήμα είναι να φτιάξετε έναν κωδικό για το κουπόνι σας. Αν δεν τον έχετε δει ποτέ, η μορφή είναι κάπως έτσι: 10PERCENTOFF (πάντα με κεφαλαία και λατινικούς χαρακτήρες).

Τώρα είναι το κρίσιμο σημείο, το οποίο είναι το ποσοστό της έκπτωσης που σκοπεύετε να προσφέρετε. Είναι η ευκαιρία σας, λοιπόν, να δημιουργήσετε μια ειδική προσφορά που θα προσελκύσει κι άλλους πελάτες για το gig σας, οπότε σκεφτείτε καλά το ποσοστό που θα θέσετε.

Ωστόσο, ένα κουπόνι και, κατά συνέπεια, η έκπτωση που περιέχει, διαρκούν λίγο εκ φύσεως. Στη λειτουργία “Λήξη μετά από”, θέτετε το όριο είτε σε μέρες με την επιλογή “Αριθμός ημερών” είτε σε χρήσεις μέσω της επιλογής “Αριθμός αγοραστών”.

Στην πρώτη περίπτωση, θα θέσετε τον αριθμό των ημερών που θέλετε να διαρκέσει το κουπόνι σας, ενώ στην άλλη περίπτωση θα βάλετε όριο στον αριθμό χρήσεων του κουπονιού, το οποίο μόλις ξεπεραστεί θα οδηγήσει σε λήξη του κουπονιού (κάθε αγοραστής δικαιούται να χρησιμοποιήσει το κουπόνι μόνο μία φορά).

Αφότου συμπληρώσετε όλες τις προαναφερθείσες παραμέτρους, απλά κάνετε κλικ στο χαρακτηριστικό πράσινο κουμπί “Δημιουργία” και θα επιστρέψετε στη σελίδα “Διαχείριση κουπονιών”, την οποία είχατε δει όταν επιλέξατε τη λειτουργία “Κουπόνια”. Τώρα, θα δείτε ότι αυτή η σελίδα έχει συμπληρωθεί με το κουπόνι που μόλις δημιουργήσατε. Μπορείτε να δείτε την ημερομηνία δημιουργίας, το gig με το οποίο σχετίζεται, τον κωδικό, το ποσοστό έκπτωσης, πόσες φορές χρησιμοποιήθηκε και την κατάσταση (ενεργό ή ληγμένο). Μόλις δημιοπυργήσετε το κουπόνι σας, δεν μπορείτε να το καταργήσετε.

Αν έχετε την απορία πώς εμφανίζεται αυτό το κουπόνι στο gig σας, είστε καλυμμένοι ακόμα και σε αυτό: ο αγοραστής, μόλις πατήσει το κουμπί “Αγοράστε τώρα”, διαλέξει το πακέτο και τις επιπλέον υπηρεσίες και ξεκινήσει τη διαδικασία της πληρωμής θα δει στο τμήμα “Ολοκληρώστε την παραγγελία σας” θα δει την ερώτηση “Έχετε κωδικό Promo;”. Στη συνέχεια, αφότου συμπληρώσουν τον κωδικό, θα πατήσουν “ΕΦΑΡΜΟΓΗ” και ...ιδού!

Γιατί πρέπει να φτιάξετε κουπόνια για το gig σας

 

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, τα “Κουπόνια” ως λειτουργία αποτελούν ένα πολύ ισχυρό εργαλείο και για το ίδιο το gig σας και για τις υπηρεσίες σας. Αν δημιουργείτε το gig σας για πρώτη φορά, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δελεάσετε τους πελάτες να δοκιμάσουν την υπηρεσία σας και να δουν από κοντά πώς λειτουργείτε ως πάροχος. Εν τούτοις, τα κουπόνια είναι χρήσιμα ακόμα και αν ανήκετε στη χορεία των κορυφαίων πωλητών, καθώς αυτά όχι μόνο σας βοηθούν να διατηρήσετε ακέραιη την υπόληψη που έχετε αποκτήσει με τόσο κόπο, αλλά και παρέχουν σε όλο και περισσότερους αγοραστές την ευκαιρία να επωφεληθούν από τις περιζήτητες υπηρεσίες σας.

 

Επιπλέον, δε χρειάζεται να κάνετε μαγικά στο μάρκετινγκ ή να ξοδέψετε πολλά λεφτά στη διαφήμιση αν φτιάχνετε κουπόνια για τα gig σας. Μπορείτε να δημοσιεύσετε τον κωδικό του κουπονιού σας στα κοινωνικά δίκτυα, τις ιστοσελίδες ή μέσω του συστήματος ενημερώσεων του GigLancer, κινώντας με αυτό τον τρόπο το ενδιαφέρον των αγοραστών για τις καινοτόμες υπηρεσίες που παρέχετε.

 

Επιπλέον, τα κουπόνια ωφελούν όχι μόνο τα άτομα που παρέχουν υπηρεσίες αλλά και τις εταιρείες που αναρτούν gigs στο GigLancer. Τα κουπόνια καθιστούν τις υπηρεσίες μιας εταιρείας πιο προσιτές και πιο γνωστές στους πιθανούς αγοραστές σε τιμές που μπορεί να μη συναντώνται τόσο συχνά στον αντίστοιχο κλάδο εκτός Διαδικτύου. Ας μην ξεχνάμε ότι οι άνθρωποι που έχουν αποκομίσει υπηρεσίες πολύ καλύτερης ποιότητας σε σχέση με τα χρήματα που έδωσαν λόγω του κουπονιού δε θα διστάσουν να πουν έναν καλό λόγο για εσάς.

 

Όπως είναι πιθανόν προφανές, τα κουπόνια είναι ένα προσόν για το gig σας. Μόλικς αντιληφθείτε τη σημασία τους, θα νιώσετε ότι τα χρειάζεστε, όχι απλά τα θέλετε. Με μια τόσο απλή διαδικασία δημιουργίας τους, πραγματικά δεν βλέπουμε το λόγο να μην τα συπεριλάβετε ευθύς αμέσως!

 

Και τελικά τι συμβαίνει με τα newsletters, τις ενημερώσεις; Επιτρέψτε μας να σας ξεναγήσουμε σε αυτή τη λειτουργία στο άρθρο μας “Τα Newsletter στο GigLancer και η δύναμή τους”.

Με την χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε την χρήση των cookies, Πολιτική απορρήτουκαι τους όρους της υπηρεσίας . Περισσότερες πληροφορίες γιατα cookies