Τα Newsletter στο GigLancer και η δύναμή τους

Κάθε επαγγελματίας που παρέχει τις υπηρεσίες του, είτε στο GigLancer είτε οπουδήποτε αλλού, χρειάζεται έναν “αγγελιοφόρο” ο οποίος θα βοηθήσει στην διάδοση των υπηρεσιών που προσφέρει. Στο GigLancer σας προσφέρουμε την λύση ακόμα και σε αυτό το πεδίο, καθώς παρέχεται η επιλογή του Newletter. Ακριβώς όπως και στα άλλα χαρακτηριστικά του GigLancer, είναι πολύ εύκολο για εσάς να έχετε πρόσβαση και να τα χρησιμοποιήσετε. Κατά αυτόν τον τρόπο μπορούν να αποτελέσουν ένα μοναδικό σύμμαχο στην προώθηση των υπηρεσιών σας.

 

Δημιουργώντας ένα newsletter 

Όπως και η διαδικασία δημιουργίας ενός κουπονιού, η δημιουργία ενός newsletter είναι εξίσου απλή, ακόμα και για τους πιο άπειρους χρήστες. Μια συμβουλή: Πριν ξεκινήσετε την διαδικασία, βεβαιωθείτε οτι έχετε διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο στον λογαριασμό σας, καθώς το ποσό που θα πληρώσετε είναι ανάλογο με τα άτομα που θέλετε να προώθησετε το μήνυμα σας.

 

Πρώτα από όλα, μόλις συνδεθείτε και βρεθείτε στο dashboard, θα δείτε ένα μενού στην αριστερή πλευρά. Κάνοντας κλικ στην επιλογή Giglancer, θα δείτε αυτές τις επιλογές. Όπως θα έχετε καταλάβει μέχρι τώρα, επιλέγετε το Newsletter.

Δεν μπορείτε παρά να δείτε το πορτοκαλί κουμπί “Δημιουργία Newsletter”, το οποίο θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε τη διαδικασία.

 

Σε αυτό το σημείο, θα ορίσετε το κοινό στο οποίο στοχεύετε να στείλετε το newsletter σας. Η τιμή θα καθορίστει από τον αριθμό των ατόμων.

 

Στην συνέχεια, θα προσθέσετε τον τίτλο του newsletter. Αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη.

 

Στο κύριο σημείο του newsletter, θα έχετε την ευκαιρία να συνδυάσετε κείμενα, εικόνες και τα multimedia στις αναλογίες που επιθυμείτε. Θα σας δώσουμε ένα στοιχείο: βλέπετε το εικονίδιο που μοιάζει με μάτι; Μέσω αυτού, μπορείτε να δείτε μια προεπισκόπηση του newsletter που έχετε σχεδιάσει.

 

Στο τμήμα “Αποστολή μετά”, μπορείτε να διαλέξετε μεταξύ του “Αμέσως”

και “Σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία”, μέσω του οποίου μπορείτε να ορίσετε την ώρα την οποία θα αποσταλεί το newsletter.

 

Θα πρέπει απλά να επιλέξετε το “Επόμενο”.Σε αυτή την σελίδα, θα δείτε τον τίτλο, το κοινό στο οποίο θα αποσταλεί το newsletter σας, την τιμή και το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο. Εάν το χρηματικό σας υπόλοιπο δεν είναι αρκετό για να ολοκληρώσετε την διαδικασία, επιλέγοντας το κουμπί “Επόμενο”, θα ανακατευθυνθείτε στην σελίδα αύξησης του υπολοίπου σας.

 

Ωστόσο, εάν όλα είναι εντάξει, θα ανακατευθυνθείτε σε ένα μήνυμα που θα σας λέει οτι το newsletter βρίσκεται υπό επεξεργασία. Θα λάβετε μια ειδοποιήση μόλις το newsletter σας εγκριθεί.

 

Η διαχρονική δύναμη του newsletter

 

Την περιόδο που άλλοι τρόποι διαφήμισης και προώθησης όπως το SEO δεν ήταν διαθέσιμοι ή οι ήδη υπάρχοντες δεν ήταν τόσο λειτουργικοί όπως είναι σήμερα, τα newsletters ήταν ο κυρίαρχος τρόπος διαφήμισης και προώθησης. Παρά την κατακόρυφη ανάδειξη του digital marketing σε σχέση με τότε, η αξία του email marketing έχει παραμείνει σταθερή, καθώς όλοι διαθέτουν μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

Επιπλέον, το σύστημα newsletter του GigLancer είναι μια πολύ καλή εναλλακτική για τις ήδη υπάρχουσες πλατφόρμες για το marketing μέσω email. Σαν γενικός κανόνας, οι πλατφόρμες για το marketing μεσω email παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε επιχειρήσεις με χιλιάδες συνδρομήτες και αγοραστές. Ωστόσο, η λειτουργία του newsletter στο Giglancer είναι ένα εργαλείο σχεδιασμένο για κάθε είδος επιχείρησης, ανεξαρτήτως από το είδος των υπηρεσιών που παρέχει και το εύρος του.

 

Θυμάστε τα σχετικά με τα κουπόνια; Λοιπόν, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ανακοινώσετε το promo code από το newsletter. Επίσης, έχετε προσθέσει έξτρα υπηρεσίες στο gig σε ένα παλιότερο gig ή έχετε ανεβάσει ένα νέο gig που αξίζει να έρθει στο φως της δημοσιότητας; Ό,τι και αν συμβαίνει, το newsletter του Giglancer είναι ένας συνδυασμός των παλιών μεθόδων με τις νέες προσεγγίσεις, που καθιστά το marketing μέσω email προσβάσιμο στον καθένα.

 

Κατά συνέπεια, γιατί να μην αξιοποιήσετε την δύναμη που προσφέρει το newsletter; Είναι ο πιο άμεσος τρόπος να προσεγγίσετε πελάτες, παλιούς αλλά και καινούριους. Εν τούτοις, μερικές φορές οι επαφές με τους πελάτες μπορεί να διέπεται από προβλήματα, οπότε διαθέτουμε ένα κέντρο επίλυσης που αντιμετωπίζει οποιοδήποτε θέμα που τυχόν προκύπτει μέσων των Ticket Υποστήριξης. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα στο άρθρο μας "Το σύστημα υποστήριξης στο GigLancer".

Με την χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε την χρήση των cookies, Πολιτική απορρήτουκαι τους όρους της υπηρεσίας . Περισσότερες πληροφορίες γιατα cookies