Το σύστημα υποστήριξης στο GigLancer

Το σύστημα υποστήριξης στο GigLancer

 

Όπως έχετε ήδη καταλάβει από την περιήγηση στην πλατφόρμα GigLancer και τις δημοσιεύσεις στο blog, το GigLancer περιλαμβάνει πολλές λειτουργίες που καθιστούν την ζωή οποιουδήποτε παρόχου υπηρεσιών εύκολη και παραγωγική. Ωστόσο, μπορεί να υπάρξουν περιπτώσεις όπου θα προκύψουν κάποια θέματα τα οποιά μπορούν να επηρεάσουν την διεξαγωγή της διαδικασία της αγοράς ή της πώλησης ενός gig. Για παράδειγμα, ένας πάροχος υπηρεσιών μπορεί να αποτύχει να παραδώσει ένα gig στο προσυμφωνημένο χρονικό πλαίσιο και σύμφωνα με τα προκαθορισμένα στάνταρ, ή ένας αγοραστής μπορεί να ακυρώσει τις παραγγελίες του, επηρεάζοντας κατά αυτό τον τρόπο την βαθμολογία ενός πωλητή αρνητικά.

 

 

Tickets

 

Προκειμένου να διευκολυνθεί η όλη διαδικασία της επίλυσης συγκρούσεων, το GigLancer παρέχει ένα πραγματικά απλό σύστημα υποστήριξης. Μπορείτε εύκολα να έχετε πρόσβαση σε αυτή τη λειτουργία από το dashboard, κάνοντας κλικ στην επιλογή “Υποστήριξη” που βρίσκεται στο μενού στα αριστερά.

 

Ανοίγοντας αυτή την ενότητα, θα δείτε τις επιλογές “ Υποστήριξη Tickets” και “Δημιουργία Tickets”. Από την στιγμή που δεν έχετε ξανακάνει αυτή την διαδικασία, επιλέγετε την “Δημιουργία Ticket”.

 

Στην σελίδα “Δημιουργία Tickets”, θα πρέπει να πληκτρολόγησετε το θέμα του ticket στον χώρο που υπάρχει δίπλα στον τίτλο “Θέμα” και να περιγράψετε τις βασικές λεπτομέρειες του προβλήματος στην ενότητα “ Μήνυμα”. Επιλέγετε “Αποστολή” και το θέμα τεθεί προς επίλυση.

 

Με την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας θα ανακατευνθείτε στην σελίδα “Υποστήριξη Tickets” (μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση σε αυτή την λειτουργία οποιαδήποτε στιγμή θέλετε εάν κάνετε κλικ στην επιλογή “Υ ποστήριξη” και επιλέξετε την “Υποστήριξη Tickets”, όπως προαναφέρθηκε.) Θα δείτε το ID του κάθε ticket, το θέμα και το status του. Μόλις δημιουργήσετε ένα ticket, το status του θα είναι “open” από προεπιλογή και παραμένει έτσι μέχρι την επίλυση του. Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν άμεσα.

 

Τώρα, θα πρέπει να επιλέξετε την επιλογή “View” προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επίλυσης.

Σε αυτό το σημείο θα ανακατευθυνθείτε σε μια οθόνη με το θέμα του ticket ως τον κύριο τίτλο και το μήνυμα που έχετε γράψει θα εμφανιστεί ως thread. Το ίδιο το σύστημα επιτρέπει την συνομιλία μεταξύ πολλών μελών ταυτόχρονα και όχι μόνο μεταξύ δύο. Η ομάδα υποστήριξης είναι έτοιμη να μεσολαβήσει σε κάθε θέμα. Μόλις η συζήτηση ολοκληρωθεί, θα επιλέξετε το status του ζητήματος: “Not Resolved” και “Resolved”.

 

Μόλις η συζήτηση ολοκληρωθεί, θα επιλέξετε το status του ζητήματος: “Not Resolved” και “Resolved”. Εάν επιλέξετε το τελευταίο, θα εμφανίστει στην σελίδα “Υποστήριξη Tickets”, καθώς το status του ticket θα αλλάξει από “open” σε “resolved”.

 

Το χαρακτηριστικό “Tickets” δημιουργήθηκε για να διασφαλίσει την σωστή λειτουργία του κόσμου του Giglancer: την ομαλή παροχή υπηρεσιών και την ιδανική εμπειρία των πελατών. Μέσω αυτού του συστήματος, κάθε πρόβλημα που προκύπτει θα μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά, αποφασιστικά και γρήγορα.

Με την χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε την χρήση των cookies, Πολιτική απορρήτουκαι τους όρους της υπηρεσίας . Περισσότερες πληροφορίες γιατα cookies